Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Handbook of Research on Integrating Social Media into Strategic Marketing

Über Handbook of Research on Integrating Social Media into Strategic Marketing

To survive in today's competitive business environment, marketing professionals must look to develop innovative methods of reaching their customers and stakeholders. This title explores the use of social networking and other online media in marketing communications, including both best practices and common pitfalls, to provide comprehensive coverage of the topic.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781466683532
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 399
  • Veröffentlicht:
  • 30. April 2015
  • Abmessungen:
  • 227x290x36 mm.
  • Gewicht:
  • 1474 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Handbook of Research on Integrating Social Media into Strategic Marketing

To survive in today's competitive business environment, marketing professionals must look to develop innovative methods of reaching their customers and stakeholders. This title explores the use of social networking and other online media in marketing communications, including both best practices and common pitfalls, to provide comprehensive coverage of the topic.

Kund*innenbewertungen von Handbook of Research on Integrating Social Media into Strategic Marketing



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Handbook of Research on Integrating Social Media into Strategic Marketing ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.