Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Handbook of Research on Retailing Techniques for Optimal Consumer Engagement and Experiences

Über Handbook of Research on Retailing Techniques for Optimal Consumer Engagement and Experiences

Provides insight into the application of present-day customer relationship management within the retail industry. Highlighting topics such as digital communication, e-retailing, and social media marketing, this publication explores in-depth merchandiser knowledge as well as the methods behind positive retailer-consumer relationships.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781799814122
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 400
  • Veröffentlicht:
  • 11. Oktober 2019
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Handbook of Research on Retailing Techniques for Optimal Consumer Engagement and Experiences

Provides insight into the application of present-day customer relationship management within the retail industry. Highlighting topics such as digital communication, e-retailing, and social media marketing, this publication explores in-depth merchandiser knowledge as well as the methods behind positive retailer-consumer relationships.

Kund*innenbewertungen von Handbook of Research on Retailing Techniques for Optimal Consumer Engagement and Experiences



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Handbook of Research on Retailing Techniques for Optimal Consumer Engagement and Experiences ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.