Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Handbook of Research on Social Media Applications for the Tourism and Hospitality Sector

Über Handbook of Research on Social Media Applications for the Tourism and Hospitality Sector

Provides vital theoretical frameworks and the latest innovative empirical research findings of online social media in the tourism industry. While highlighting topics such as e-business, mobile marketing, and smart tourism, this publication explores user-generated content and the methods of mobile strategies.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781799819479
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 400
  • Veröffentlicht:
  • 30. Dezember 2019
  • Abmessungen:
  • 290x225x34 mm.
  • Gewicht:
  • 1526 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Handbook of Research on Social Media Applications for the Tourism and Hospitality Sector

Provides vital theoretical frameworks and the latest innovative empirical research findings of online social media in the tourism industry. While highlighting topics such as e-business, mobile marketing, and smart tourism, this publication explores user-generated content and the methods of mobile strategies.

Kund*innenbewertungen von Handbook of Research on Social Media Applications for the Tourism and Hospitality Sector



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Handbook of Research on Social Media Applications for the Tourism and Hospitality Sector ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.