Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Handbook of Research on the Impact of Fandom in Society and Consumerism

Über Handbook of Research on the Impact of Fandom in Society and Consumerism

Examines the cultural and economic effects of the fandom phenomenon through a multidisciplinary lens, and shapes an understanding of the impact of fandom on brand building. The book features coverage on a wide range of topics, including religiosity, cosplay, and event marketing.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781799810483
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 400
  • Veröffentlicht:
  • 25. Oktober 2019
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Handbook of Research on the Impact of Fandom in Society and Consumerism

Examines the cultural and economic effects of the fandom phenomenon through a multidisciplinary lens, and shapes an understanding of the impact of fandom on brand building. The book features coverage on a wide range of topics, including religiosity, cosplay, and event marketing.

Kund*innenbewertungen von Handbook of Research on the Impact of Fandom in Society and Consumerism



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Handbook of Research on the Impact of Fandom in Society and Consumerism ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.