Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Handbook of Research on Transmedia Storytelling, Audience Engagement, and Business Strategies

Über Handbook of Research on Transmedia Storytelling, Audience Engagement, and Business Strategies

Presents research that explores transmedia storytelling and digital marketing strategies in relation to audience engagement. The book highlighting a wide range of topics, including promotion strategies, business models, and prosumers and influencers.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781799831198
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 457
  • Veröffentlicht:
  • 24. April 2020
  • Abmessungen:
  • 280x216x27 mm.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Handbook of Research on Transmedia Storytelling, Audience Engagement, and Business Strategies

Presents research that explores transmedia storytelling and digital marketing strategies in relation to audience engagement. The book highlighting a wide range of topics, including promotion strategies, business models, and prosumers and influencers.

Kund*innenbewertungen von Handbook of Research on Transmedia Storytelling, Audience Engagement, and Business Strategies



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Handbook of Research on Transmedia Storytelling, Audience Engagement, and Business Strategies ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.