Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Hegemony, Mass Media and Cultural Studies

- Properties of Meaning, Power, and Value in Cultural Production

Über Hegemony, Mass Media and Cultural Studies

Analyzes twentieth-century media and cultural theories as they relate to changes in political economy, communication technology, popular culture and collective consciousness in the United States. It argues that much of contemporary media environment is operating as Western capitalist media have for more than a century, making these theories more relevant than ever.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781783485567
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 252
  • Veröffentlicht:
  • 9. September 2016
  • Abmessungen:
  • 227x154x18 mm.
  • Gewicht:
  • 368 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.
Verlängerte Rückgabefrist bis 31. Januar 2025
  •  

    Keine Lieferung vor Weihnachten möglich.
    Kaufen Sie jetzt und drucken Sie einen Gutschein aus

Beschreibung von Hegemony, Mass Media and Cultural Studies

Analyzes twentieth-century media and cultural theories as they relate to changes in political economy, communication technology, popular culture and collective consciousness in the United States. It argues that much of contemporary media environment is operating as Western capitalist media have for more than a century, making these theories more relevant than ever.

Kund*innenbewertungen von Hegemony, Mass Media and Cultural Studies



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Hegemony, Mass Media and Cultural Studies ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.