Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

How Propaganda Became Public Relations

- Foucault and the Corporate Government of the Public

Über How Propaganda Became Public Relations

This book pulls back the curtain on propaganda: how it was born, how it works, and how it has masked the bulk of its operations by rebranding itself as public relations. It uses archival materials and wide variety of sources-Foucault's work on governmentality, political economy, liberalism, mass psychology, and history.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781032086118
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 216
  • Veröffentlicht:
  • 30. Juni 2021
  • Abmessungen:
  • 227x151x17 mm.
  • Gewicht:
  • 324 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.
Verlängerte Rückgabefrist bis 31. Januar 2025
  •  

    Keine Lieferung vor Weihnachten möglich.
    Kaufen Sie jetzt und drucken Sie einen Gutschein aus

Beschreibung von How Propaganda Became Public Relations

This book pulls back the curtain on propaganda: how it was born, how it works, and how it has masked the bulk of its operations by rebranding itself as public relations. It uses archival materials and wide variety of sources-Foucault's work on governmentality, political economy, liberalism, mass psychology, and history.

Kund*innenbewertungen von How Propaganda Became Public Relations



Ähnliche Bücher finden
Das Buch How Propaganda Became Public Relations ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.