Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Image and Emotion in Voter Decisions

- The Affect Agenda

Über Image and Emotion in Voter Decisions

This book was designed to make a contribution to our understanding of how and why people make the decisions they do at the polls. Coleman and Wu analyze a decade of research to examine how the media's image presentation of political candidates influences voting at both the aggregate and individual level.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781498514033
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 282
  • Veröffentlicht:
  • 30. August 2016
  • Abmessungen:
  • 276x153x23 mm.
  • Gewicht:
  • 356 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Image and Emotion in Voter Decisions

This book was designed to make a contribution to our understanding of how and why people make the decisions they do at the polls. Coleman and Wu analyze a decade of research to examine how the media's image presentation of political candidates influences voting at both the aggregate and individual level.

Kund*innenbewertungen von Image and Emotion in Voter Decisions



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Image and Emotion in Voter Decisions ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.