Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Impact of Culture on Relationship Marketing in International Services

- A Target Group-specific Analysis in the Context of Banking Services

Über Impact of Culture on Relationship Marketing in International Services

The dramatic increase in global trade confronts service firms with the challenge of adapting their services to the varying requirements of customers in different cultures. Jan H. Schumann focuses on three relationship marketing issues that are of relevance for both academics and practitioners: the establishment of trusting customer relationships, customer co-production, and the effect of word-of-mouth referrals.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9783834920188
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 265
  • Veröffentlicht:
  • 24. September 2009
  • Ausgabe:
  • 2009
  • Abmessungen:
  • 210x148x15 mm.
  • Gewicht:
  • 361 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.
Verlängerte Rückgabefrist bis 31. Januar 2025
  •  

    Keine Lieferung vor Weihnachten möglich.
    Kaufen Sie jetzt und drucken Sie einen Gutschein aus

Beschreibung von Impact of Culture on Relationship Marketing in International Services

The dramatic increase in global trade confronts service firms with the challenge of adapting their services to the varying requirements of customers in different cultures. Jan H. Schumann focuses on three relationship marketing issues that are of relevance for both academics and practitioners: the establishment of trusting customer relationships, customer co-production, and the effect of word-of-mouth referrals.

Kund*innenbewertungen von Impact of Culture on Relationship Marketing in International Services



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Impact of Culture on Relationship Marketing in International Services ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.