Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Inclusive Branding

- The Why and How of a Holistic Approach to Brands

Über Inclusive Branding

Klaus Schmidt has been a pioneer in the concept and process of inclusive, or holistic, branding as an integral - indeed leading - element in corporate strategy. Compelling case studies from leading organisations in a variety of industries show the practical necessity of holistic brand thinking, and its results.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781349430154
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 210
  • Veröffentlicht:
  • 1. Januar 2002
  • Ausgabe:
  • 12002
  Versandkostenfrei
  Sofort lieferbar

Beschreibung von Inclusive Branding

Klaus Schmidt has been a pioneer in the concept and process of inclusive, or holistic, branding as an integral - indeed leading - element in corporate strategy. Compelling case studies from leading organisations in a variety of industries show the practical necessity of holistic brand thinking, and its results.

Kund*innenbewertungen von Inclusive Branding



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Inclusive Branding ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.