Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Industrial Marketing Research (RLE Marketing)

- Management and Technique

Über Industrial Marketing Research (RLE Marketing)

The book provides a comprehensive analysis of the techniques and mechanics of the research process, and the management implications of industrial marketing research. It reveals not only how to do marketing research, but also the full range of its profitable applications, and shows how to develop an internal department and how to buy industrial marketing research.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781138972650
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 290
  • Veröffentlicht:
  • 26. November 2015
  • Abmessungen:
  • 156x234x15 mm.
  • Gewicht:
  • 453 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.

Beschreibung von Industrial Marketing Research (RLE Marketing)

The book provides a comprehensive analysis of the techniques and mechanics of the research process, and the management implications of industrial marketing research. It reveals not only how to do marketing research, but also the full range of its profitable applications, and shows how to develop an internal department and how to buy industrial marketing research.

Kund*innenbewertungen von Industrial Marketing Research (RLE Marketing)



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Industrial Marketing Research (RLE Marketing) ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.