Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Information Asymmetry in Online Advertising

Über Information Asymmetry in Online Advertising

This book presents an assessment of the forms and range of consumer behaviour manipulation through information asymmetry in online advertising and explores the possible causes, forms and effects. The work offers a new approach to the role of advertising in the digital world, especially its forms and impact strategies.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780367680824
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 210
  • Veröffentlicht:
  • 31. Mai 2023
  • Abmessungen:
  • 156x234x0 mm.
  • Gewicht:
  • 344 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.

Beschreibung von Information Asymmetry in Online Advertising

This book presents an assessment of the forms and range of consumer behaviour manipulation through information asymmetry in online advertising and explores the possible causes, forms and effects. The work offers a new approach to the role of advertising in the digital world, especially its forms and impact strategies.

Kund*innenbewertungen von Information Asymmetry in Online Advertising



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Information Asymmetry in Online Advertising ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.