Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Innovation and Marketing in the Pharmaceutical Industry

- Emerging Practices, Research, and Policies

Über Innovation and Marketing in the Pharmaceutical Industry

The pharmaceutical industry is one of today's most dynamic and complex industries, involving commercialization of cutting-edge scientific research, a huge web of stakeholders (from investors to doctors), multi-stage supply chains, fierce competition in the race to market, and a challenging regulatory environment.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781461478003
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 768
  • Veröffentlicht:
  • 1. November 2013
  • Ausgabe:
  • 2014
  • Abmessungen:
  • 243x161x35 mm.
  • Gewicht:
  • 1218 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Innovation and Marketing in the Pharmaceutical Industry

The pharmaceutical industry is one of today's most dynamic and complex industries, involving commercialization of cutting-edge scientific research, a huge web of stakeholders (from investors to doctors), multi-stage supply chains, fierce competition in the race to market, and a challenging regulatory environment.

Kund*innenbewertungen von Innovation and Marketing in the Pharmaceutical Industry



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Innovation and Marketing in the Pharmaceutical Industry ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.