Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Integrated Marketing Communication

- Creating Spaces for Engagement

Über Integrated Marketing Communication

Integrated Marketing Communication (IMC) is a holistic approach to the areas of advertising, public relations, branding, promotions, event and experiential marketing, and related fields of strategic communication. This book explores how IMC, as grounded in the communication discipline, creates spaces for community engagement and collaboration.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781498540049
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 286
  • Veröffentlicht:
  • 31. August 2018
  • Abmessungen:
  • 228x152x17 mm.
  • Gewicht:
  • 312 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Integrated Marketing Communication

Integrated Marketing Communication (IMC) is a holistic approach to the areas of advertising, public relations, branding, promotions, event and experiential marketing, and related fields of strategic communication. This book explores how IMC, as grounded in the communication discipline, creates spaces for community engagement and collaboration.

Kund*innenbewertungen von Integrated Marketing Communication



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Integrated Marketing Communication ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.