Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Integrated Marketing Communications in Risk and Crisis Contexts

- A Culture-Centered Approach

Über Integrated Marketing Communications in Risk and Crisis Contexts

Integrated Marketing Communications in Risk and Crisis Contexts introduces risk and crisis within the context of IMC, the culture centered approach to communicating with multiple publics, and applies the IDEA Model for effective message construction. Case studies illustrate cultural approaches, along with an ethical framework for communication.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781793618771
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 210
  • Veröffentlicht:
  • 15. Februar 2021
  • Abmessungen:
  • 161x230x20 mm.
  • Gewicht:
  • 517 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Integrated Marketing Communications in Risk and Crisis Contexts

Integrated Marketing Communications in Risk and Crisis Contexts introduces risk and crisis within the context of IMC, the culture centered approach to communicating with multiple publics, and applies the IDEA Model for effective message construction. Case studies illustrate cultural approaches, along with an ethical framework for communication.

Kund*innenbewertungen von Integrated Marketing Communications in Risk and Crisis Contexts



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Integrated Marketing Communications in Risk and Crisis Contexts ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.