Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Integrated Marketing Communications in Risk and Crisis Contexts

Über Integrated Marketing Communications in Risk and Crisis Contexts

Integrated Marketing Communications in Risk and Crisis Contexts introduces risk and crisis within the context of IMC, the culture centered approach to communicating with multiple publics, and applies the IDEA Model for effective message construction. Case studies illustrate cultural approaches, along with an ethical framework for communication.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781793618795
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 212
  • Veröffentlicht:
  • 24. August 2022
  • Abmessungen:
  • 152x12x229 mm.
  • Gewicht:
  • 315 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Integrated Marketing Communications in Risk and Crisis Contexts

Integrated Marketing Communications in Risk and Crisis Contexts introduces risk and crisis within the context of IMC, the culture centered approach to communicating with multiple publics, and applies the IDEA Model for effective message construction. Case studies illustrate cultural approaches, along with an ethical framework for communication.

Kund*innenbewertungen von Integrated Marketing Communications in Risk and Crisis Contexts



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Integrated Marketing Communications in Risk and Crisis Contexts ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.