Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Intellectual Property Branding in the Developing World

- A New Approach to Non-Technological Innovations

Über Intellectual Property Branding in the Developing World

This book will assist scholars and academics dealing with innovation, branding, and IP issues and will provide both context and guidance to policymakers from the developing world through the success stories. This book will serve as a useful scientific material that will provide an invaluable resource.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781138298965
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 136
  • Veröffentlicht:
  • 15. Mai 2019
  • Abmessungen:
  • 241x165x11 mm.
  • Gewicht:
  • 350 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.

Beschreibung von Intellectual Property Branding in the Developing World

This book will assist scholars and academics dealing with innovation, branding, and IP issues and will provide both context and guidance to policymakers from the developing world through the success stories. This book will serve as a useful scientific material that will provide an invaluable resource.

Kund*innenbewertungen von Intellectual Property Branding in the Developing World



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Intellectual Property Branding in the Developing World ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.