Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Interactive Decision Aids

- Effects on Consumers, Retailers, and Manufacturers

Über Interactive Decision Aids

Nina Mazar examines the effects of an interactive tool that can tailor information extremely fast: the interactive comparison matrix (CM). It provides product related information in a 'product by attribute' matrix and allows products to be sorted by any attribute. The author shows that the interactive CM has the potential to represent a useful and practicable solution matching the needs of both consumers and online retailers.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9783824480203
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 156
  • Veröffentlicht:
  • 12. Dezember 2003
  • Ausgabe:
  • 12003
  • Abmessungen:
  • 210x148x8 mm.
  • Gewicht:
  • 200 g.
  Versandkostenfrei
  Sofort lieferbar

Beschreibung von Interactive Decision Aids

Nina Mazar examines the effects of an interactive tool that can tailor information extremely fast: the interactive comparison matrix (CM). It provides product related information in a 'product by attribute' matrix and allows products to be sorted by any attribute. The author shows that the interactive CM has the potential to represent a useful and practicable solution matching the needs of both consumers and online retailers.

Kund*innenbewertungen von Interactive Decision Aids



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Interactive Decision Aids ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.