Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Interactive Marketing

- Revolution or Rhetoric?

Über Interactive Marketing

This author investigates the constructions and reconstructions of discourse that surround the uses of interactivity in contemporary advertising, public relations, and `guerrilla marketing.¿ In doing so, he offers a radical new theory of marketing communication based upon approaching persuasion as a dynamic, endless negotiation between distinction-making systems.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781138008823
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 256
  • Veröffentlicht:
  • 3. Juli 2014
  • Abmessungen:
  • 152x229x0 mm.
  • Gewicht:
  • 340 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.

Beschreibung von Interactive Marketing

This author investigates the constructions and reconstructions of discourse that surround the uses of interactivity in contemporary advertising, public relations, and `guerrilla marketing.¿ In doing so, he offers a radical new theory of marketing communication based upon approaching persuasion as a dynamic, endless negotiation between distinction-making systems.

Kund*innenbewertungen von Interactive Marketing



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Interactive Marketing ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.