Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Interest Groups in American Campaigns

- The New Face of Electioneering

Über Interest Groups in American Campaigns

As witnessed in the 2004 elections, Americans feel the influence of interest groups today more than ever before. This book focuses specifically on the role of interest groups in elections. It shows that communication channels are the bedrock of interest group leverage on political parties, individual candidates, and voters.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781933116242
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 178
  • Veröffentlicht:
  • 8. Oktober 2005
  • Ausgabe:
  • 2
  • Abmessungen:
  • 226x149x10 mm.
  • Gewicht:
  • 288 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Interest Groups in American Campaigns

As witnessed in the 2004 elections, Americans feel the influence of interest groups today more than ever before. This book focuses specifically on the role of interest groups in elections. It shows that communication channels are the bedrock of interest group leverage on political parties, individual candidates, and voters.

Kund*innenbewertungen von Interest Groups in American Campaigns



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Interest Groups in American Campaigns ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.