Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

International Marketing

- Strategy and Theory

Über International Marketing

Marketing is a universal activity that is widely applicable, regardless of the political, social or economic systems of a particular country. However, this doesn't mean that consumers in different parts of the world should be satisfied in the same way. This book helps to understand the complexities of marketing on a global scale.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780415772617
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 736
  • Veröffentlicht:
  • 2. September 2008
  • Ausgabe:
  • 5
  • Abmessungen:
  • 189x246x36 mm.
  • Gewicht:
  • 1680 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.

Beschreibung von International Marketing

Marketing is a universal activity that is widely applicable, regardless of the political, social or economic systems of a particular country. However, this doesn't mean that consumers in different parts of the world should be satisfied in the same way. This book helps to understand the complexities of marketing on a global scale.

Kund*innenbewertungen von International Marketing



Ähnliche Bücher finden
Das Buch International Marketing ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.