Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

International Marketing Strategy

- The Country of Origin Effect on Decision-Making in Practice

Über International Marketing Strategy

Consumers in most parts of the world now have global access to products beyond those offered in their countries and cultures. It also addresses the challenges connected with utilizing the value of the country of origin by considering different entry modes and international marketing channels.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9783030335908
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 188
  • Veröffentlicht:
  • 6. Dezember 2020
  • Ausgabe:
  • 12020
  • Abmessungen:
  • 155x235x0 mm.
  • Gewicht:
  • 454 g.
  Versandkostenfrei
  Sofort lieferbar

Beschreibung von International Marketing Strategy

Consumers in most parts of the world now have global access to products beyond those offered in their countries and cultures. It also addresses the challenges connected with utilizing the value of the country of origin by considering different entry modes and international marketing channels.

Kund*innenbewertungen von International Marketing Strategy



Ähnliche Bücher finden
Das Buch International Marketing Strategy ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.