Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Is Food Marketing Making Us Fat?

- A Multi-disciplinary Review

Über Is Food Marketing Making Us Fat?

Reviews the literature in marketing, nutrition, psychology, economics and related disciplines that investigate the link between marketing activity, food intake and obesity, with a particular emphasis on the effects of marketing on overeating. The authors bring together streams of research which have so far been largely disconnected.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781601984661
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 98
  • Veröffentlicht:
  • 30. Juni 2011
  • Abmessungen:
  • 156x234x5 mm.
  • Gewicht:
  • 151 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Is Food Marketing Making Us Fat?

Reviews the literature in marketing, nutrition, psychology, economics and related disciplines that investigate the link between marketing activity, food intake and obesity, with a particular emphasis on the effects of marketing on overeating. The authors bring together streams of research which have so far been largely disconnected.

Kund*innenbewertungen von Is Food Marketing Making Us Fat?



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Is Food Marketing Making Us Fat? ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.