Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Islamic Perspectives on Marketing and Consumer Behavior

- Planning, Implementation, and Control

Über Islamic Perspectives on Marketing and Consumer Behavior

In today's increasingly connected business world, there is new pressure for local brands to go global, and a need for already global corporations to cater to new audiences that were previously ignored. Islamic Perspectives on Marketing and Consumer Behavior brings together the best practices for entry and expansion of global brands into Islamic countries.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781466681392
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 389
  • Veröffentlicht:
  • 28. Februar 2015
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Islamic Perspectives on Marketing and Consumer Behavior

In today's increasingly connected business world, there is new pressure for local brands to go global, and a need for already global corporations to cater to new audiences that were previously ignored. Islamic Perspectives on Marketing and Consumer Behavior brings together the best practices for entry and expansion of global brands into Islamic countries.

Kund*innenbewertungen von Islamic Perspectives on Marketing and Consumer Behavior



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Islamic Perspectives on Marketing and Consumer Behavior ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.