Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Luxury and Fashion Marketing

- The Global Perspective

Über Luxury and Fashion Marketing

The demand for luxury products has increased globally, creating a need for an education in luxury that acknowledges the global perspective yet incorporates the regional subtle nuances into luxury and fashion marketing. This book examines the elements of luxury marketing that contribute to a superior luxury brand performance.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781138576438
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 144
  • Veröffentlicht:
  • 7. Dezember 2020
  • Abmessungen:
  • 236x156x17 mm.
  • Gewicht:
  • 366 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.

Beschreibung von Luxury and Fashion Marketing

The demand for luxury products has increased globally, creating a need for an education in luxury that acknowledges the global perspective yet incorporates the regional subtle nuances into luxury and fashion marketing. This book examines the elements of luxury marketing that contribute to a superior luxury brand performance.

Kund*innenbewertungen von Luxury and Fashion Marketing



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Luxury and Fashion Marketing ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.