Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Luxury, Lies and Marketing

- Shattering the Illusions of the Luxury Brand

von M. Sicard
Über Luxury, Lies and Marketing

Uncovers the truth about luxury brand marketing and shows that like any other commercial brand, they manipulate and influence their customers with traditional commercial techniques. Full of case studies and practical tools for understanding luxury brand marketing the author provides frameworks to help companies with their own branding strategy

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781349443079
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 190
  • Veröffentlicht:
  • 1. Januar 2013
  • Ausgabe:
  • 12013
  • Abmessungen:
  • 140x216x12 mm.
  • Gewicht:
  • 2776 g.
  Versandkostenfrei
  Sofort lieferbar
Verlängerte Rückgabefrist bis 31. Januar 2025

Beschreibung von Luxury, Lies and Marketing

Uncovers the truth about luxury brand marketing and shows that like any other commercial brand, they manipulate and influence their customers with traditional commercial techniques. Full of case studies and practical tools for understanding luxury brand marketing the author provides frameworks to help companies with their own branding strategy

Kund*innenbewertungen von Luxury, Lies and Marketing



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Luxury, Lies and Marketing ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.