Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Managing Business Interfaces

- Marketing and Engineering Issues in the Supply Chain and Internet Domains

Über Managing Business Interfaces

Amiya Chakravarty is a big name in production manufacturing and Josh Eliashberg is a huge name in marketing. This is one of the first books that examines the interface of Marketing and Production, with the chapters written by well-known people in the field. Hardcover version published in December 2003.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781402076145
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 332
  • Veröffentlicht:
  • 31. Dezember 2003
  • Ausgabe:
  • 2004
  • Abmessungen:
  • 234x156x20 mm.
  • Gewicht:
  • 693 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Managing Business Interfaces

Amiya Chakravarty is a big name in production manufacturing and Josh Eliashberg is a huge name in marketing. This is one of the first books that examines the interface of Marketing and Production, with the chapters written by well-known people in the field. Hardcover version published in December 2003.

Kund*innenbewertungen von Managing Business Interfaces



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Managing Business Interfaces ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.