Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Managing Marketing Information (RLE Marketing)

Über Managing Marketing Information (RLE Marketing)

A good marketing information system is an essential ingredient of all successful marketing. This book provides a comprehensive introduction to this key subject. This book not only covers market research techniques but also shows how research techniques should fit into a broader market information system which is skilfully and intelligently designed to suit the particular corporate context.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781138980310
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 242
  • Veröffentlicht:
  • 26. November 2015
  • Abmessungen:
  • 156x234x13 mm.
  • Gewicht:
  • 453 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.

Beschreibung von Managing Marketing Information (RLE Marketing)

A good marketing information system is an essential ingredient of all successful marketing. This book provides a comprehensive introduction to this key subject. This book not only covers market research techniques but also shows how research techniques should fit into a broader market information system which is skilfully and intelligently designed to suit the particular corporate context.

Kund*innenbewertungen von Managing Marketing Information (RLE Marketing)



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Managing Marketing Information (RLE Marketing) ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.