Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Market Response and Marketing Mix Models

- Trends and Research Opportunities

Über Market Response and Marketing Mix Models

Identifies research opportunities related to market response and marketing mix models falling under four broad areas: "new" or under-studied inputs and/or "richer" measures of inputs constructs; explicitly accounting for the process linking inputs to outputs; "new" or under-studied dependent variables; and under-studied or emerging contexts.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781601983541
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 90
  • Veröffentlicht:
  • 15. Mai 2010
  • Abmessungen:
  • 157x234x5 mm.
  • Gewicht:
  • 142 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Market Response and Marketing Mix Models

Identifies research opportunities related to market response and marketing mix models falling under four broad areas: "new" or under-studied inputs and/or "richer" measures of inputs constructs; explicitly accounting for the process linking inputs to outputs; "new" or under-studied dependent variables; and under-studied or emerging contexts.

Kund*innenbewertungen von Market Response and Marketing Mix Models



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Market Response and Marketing Mix Models ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.