Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Marketing and the Quality-of-Life Interface

Über Marketing and the Quality-of-Life Interface

The book is best suited as a resource for students in seminars dealing with marketing's role in society. It provides general philosophies for marketing practitioners, teachers, and researchers to explore and evaluate, and offers specific criteria for practicing marketing with positive quality of life consequences.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780899301242
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 366
  • Veröffentlicht:
  • 23. Juni 1987
  • Abmessungen:
  • 234x156x20 mm.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.
Verlängerte Rückgabefrist bis 31. Januar 2025

Beschreibung von Marketing and the Quality-of-Life Interface

The book is best suited as a resource for students in seminars dealing with marketing's role in society. It provides general philosophies for marketing practitioners, teachers, and researchers to explore and evaluate, and offers specific criteria for practicing marketing with positive quality of life consequences.

Kund*innenbewertungen von Marketing and the Quality-of-Life Interface



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Marketing and the Quality-of-Life Interface ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.