Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Marketing Budgeting (RLE Marketing)

- A Political and Organisational Model

Über Marketing Budgeting (RLE Marketing)

This book represents a radical departure from the established theory in taking an organisational view of resource allocation in marketing, which stresses the importance of structure and process rather than just budgeting technique. The book describes and analyses marketing organisation and processes in terms of organisational power and politics and models market budgets as political outcomes.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781138995635
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 538
  • Veröffentlicht:
  • 26. November 2015
  • Abmessungen:
  • 156x234x28 mm.
  • Gewicht:
  • 453 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.

Beschreibung von Marketing Budgeting (RLE Marketing)

This book represents a radical departure from the established theory in taking an organisational view of resource allocation in marketing, which stresses the importance of structure and process rather than just budgeting technique. The book describes and analyses marketing organisation and processes in terms of organisational power and politics and models market budgets as political outcomes.

Kund*innenbewertungen von Marketing Budgeting (RLE Marketing)



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Marketing Budgeting (RLE Marketing) ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.