Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Marketing Decisions Under Uncertainty

Über Marketing Decisions Under Uncertainty

Addresses marketing decisions under stochastic conditions in a unified framework within which potential interactions among the firm's marketing efforts may take place. This book begins with static, stochastic formulations of individual marketing decisions for single-product, competitive firms and formal results are presented and analyzed.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780792399643
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 315
  • Veröffentlicht:
  • 1. August 1997
  • Ausgabe:
  • 1997
  • Abmessungen:
  • 234x156x20 mm.
  • Gewicht:
  • 1440 g.
  Versandkostenfrei
  Sofort lieferbar

Beschreibung von Marketing Decisions Under Uncertainty

Addresses marketing decisions under stochastic conditions in a unified framework within which potential interactions among the firm's marketing efforts may take place. This book begins with static, stochastic formulations of individual marketing decisions for single-product, competitive firms and formal results are presented and analyzed.

Kund*innenbewertungen von Marketing Decisions Under Uncertainty



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Marketing Decisions Under Uncertainty ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.