Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Marketing for Special and Academic Libraries

- A Planning and Best Practices Sourcebook

Über Marketing for Special and Academic Libraries

Marketing for Special and Academic Libraries is an easy-to-follow, practical, easily-implementable, 21st-Century marketing book for academic and special libraries. Written by two practicing librarians who are passionate about communicating with user, the book provides both the inspiration and drive to market your library and practical tips and suggestions on how to do that effectively.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781442262690
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 178
  • Veröffentlicht:
  • 25. März 2016
  • Abmessungen:
  • 160x238x19 mm.
  • Gewicht:
  • 444 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Marketing for Special and Academic Libraries

Marketing for Special and Academic Libraries is an easy-to-follow, practical, easily-implementable, 21st-Century marketing book for academic and special libraries. Written by two practicing librarians who are passionate about communicating with user, the book provides both the inspiration and drive to market your library and practical tips and suggestions on how to do that effectively.

Kund*innenbewertungen von Marketing for Special and Academic Libraries



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Marketing for Special and Academic Libraries ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.