Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Marketing Management In Geographically Remote Industrial Clusters: Implications For Business-to-consumer Marketing

Über Marketing Management In Geographically Remote Industrial Clusters: Implications For Business-to-consumer Marketing

Covers marketing management issues in geographically remote industrial clusters (GRICs). The practice of marketing management is not singular to industry clusters in Nordic countries. This book contains cases that cover issues like cluster formation, information gathering, marketing strategies and operations, and information-technology.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9789814383059
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 528
  • Veröffentlicht:
  • 22. Januar 2013
  • Abmessungen:
  • 159x234x32 mm.
  • Gewicht:
  • 894 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.
Verlängerte Rückgabefrist bis 31. Januar 2025

Beschreibung von Marketing Management In Geographically Remote Industrial Clusters: Implications For Business-to-consumer Marketing

Covers marketing management issues in geographically remote industrial clusters (GRICs). The practice of marketing management is not singular to industry clusters in Nordic countries. This book contains cases that cover issues like cluster formation, information gathering, marketing strategies and operations, and information-technology.

Kund*innenbewertungen von Marketing Management In Geographically Remote Industrial Clusters: Implications For Business-to-consumer Marketing



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Marketing Management In Geographically Remote Industrial Clusters: Implications For Business-to-consumer Marketing ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.