Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Marketing Strategy in Play

Über Marketing Strategy in Play

Suitable for serious practitioners interested in breaking from the familiar ways of doing things and in search of approaches to stimulate their own thinking that is effective for any organization large or small, this title explains marketing thinking and how to cultivate it, and the ways in which marketplace differences are created.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781606491492
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 68
  • Veröffentlicht:
  • 16. Juli 2010
  • Abmessungen:
  • 153x229x4 mm.
  • Gewicht:
  • 132 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Marketing Strategy in Play

Suitable for serious practitioners interested in breaking from the familiar ways of doing things and in search of approaches to stimulate their own thinking that is effective for any organization large or small, this title explains marketing thinking and how to cultivate it, and the ways in which marketplace differences are created.

Kund*innenbewertungen von Marketing Strategy in Play



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Marketing Strategy in Play ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.