Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Marketing Technologies

- Corporate Cultures and Technological Change

Über Marketing Technologies

This book offers an ethnographic account of what it means and what it takes to become a competent member of the technology marketing community, through engaging with the participants¿ ways of making sense of socio-technical orders. The book helps the reader to understand the corporate assumptions behind technological change and unravels the construction of expectations, inclusions and exclusions around emerging technologies.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781138205994
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 208
  • Veröffentlicht:
  • 4. August 2016
  • Abmessungen:
  • 156x234x0 mm.
  • Gewicht:
  • 453 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.

Beschreibung von Marketing Technologies

This book offers an ethnographic account of what it means and what it takes to become a competent member of the technology marketing community, through engaging with the participants¿ ways of making sense of socio-technical orders. The book helps the reader to understand the corporate assumptions behind technological change and unravels the construction of expectations, inclusions and exclusions around emerging technologies.

Kund*innenbewertungen von Marketing Technologies



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Marketing Technologies ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.