Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Marketing Technologies

- Corporate Cultures and Technological Change

Über Marketing Technologies

This book offers an ethnographic account of what it means and what it takes to become a competent member of the technology marketing community, through engaging with the participants¿ ways of making sense of socio-technical orders. The book helps the reader to understand the corporate assumptions behind technological change and unravels the construction of expectations, inclusions and exclusions around emerging technologies.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781138205994
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 208
  • Veröffentlicht:
  • 4. August 2016
  • Abmessungen:
  • 156x234x0 mm.
  • Gewicht:
  • 453 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.
Verlängerte Rückgabefrist bis 31. Januar 2025
  •  

    Keine Lieferung vor Weihnachten möglich.
    Kaufen Sie jetzt und drucken Sie einen Gutschein aus

Beschreibung von Marketing Technologies

This book offers an ethnographic account of what it means and what it takes to become a competent member of the technology marketing community, through engaging with the participants¿ ways of making sense of socio-technical orders. The book helps the reader to understand the corporate assumptions behind technological change and unravels the construction of expectations, inclusions and exclusions around emerging technologies.

Kund*innenbewertungen von Marketing Technologies



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Marketing Technologies ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.