Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Marketing Tourist Destinations in Emerging Economies

- Towards Competitive and Sustainable Emerging Tourist Destinations

Über Marketing Tourist Destinations in Emerging Economies

Highlighting the marketing challenges, best practices and strategies relevant to emerging economies, this book covers core topics such as image creation and branding, destination marketing during crises and pandemics, market segmentation and the travel decision making process among others.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9783030837105
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 302
  • Veröffentlicht:
  • 28. November 2021
  • Ausgabe:
  • 12022
  • Abmessungen:
  • 148x210x0 mm.
  • Gewicht:
  • 585 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Marketing Tourist Destinations in Emerging Economies

Highlighting the marketing challenges, best practices and strategies relevant to emerging economies, this book covers core topics such as image creation and branding, destination marketing during crises and pandemics, market segmentation and the travel decision making process among others.

Kund*innenbewertungen von Marketing Tourist Destinations in Emerging Economies



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Marketing Tourist Destinations in Emerging Economies ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.