Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Mass Media, Culture and Society in Twentieth-Century Germany

Über Mass Media, Culture and Society in Twentieth-Century Germany

This is the first study of mass media in Germany from a social and cultural-historical perspective. Beyond the conventional focus on organizational structures or aesthetic content, it investigates the impact the media has on German society under varying political systems, and how the media is shaped by wider social, political and cultural context.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781349284016
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 263
  • Veröffentlicht:
  • 1. Januar 2006
  • Ausgabe:
  • 12006
  • Abmessungen:
  • 215x141x22 mm.
  • Gewicht:
  • 348 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.
Verlängerte Rückgabefrist bis 31. Januar 2025
  •  

    Keine Lieferung vor Weihnachten möglich.
    Kaufen Sie jetzt und drucken Sie einen Gutschein aus

Beschreibung von Mass Media, Culture and Society in Twentieth-Century Germany

This is the first study of mass media in Germany from a social and cultural-historical perspective. Beyond the conventional focus on organizational structures or aesthetic content, it investigates the impact the media has on German society under varying political systems, and how the media is shaped by wider social, political and cultural context.

Kund*innenbewertungen von Mass Media, Culture and Society in Twentieth-Century Germany



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Mass Media, Culture and Society in Twentieth-Century Germany ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.