Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Media, Minorities, and Meaning

- A Critical Introduction

Über Media, Minorities, and Meaning

An examination of how American mass media, including advertising, presents Otherness - anyone or anything constructed as different from an established norm - in terms of gender, race, sex, disabilities, and other markers of difference. It is suitable for upper-level undergraduate and postgraduate courses.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781433111402
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 449
  • Veröffentlicht:
  • 30. November 2010
  • Ausgabe:
  • Abmessungen:
  • 225x152x26 mm.
  • Gewicht:
  • 658 g.
  Versandkostenfrei
  Sofort lieferbar

Beschreibung von Media, Minorities, and Meaning

An examination of how American mass media, including advertising, presents Otherness - anyone or anything constructed as different from an established norm - in terms of gender, race, sex, disabilities, and other markers of difference. It is suitable for upper-level undergraduate and postgraduate courses.

Kund*innenbewertungen von Media, Minorities, and Meaning



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Media, Minorities, and Meaning ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.