Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Media Power and Plurality

- From Hyperlocal to High-Level Policy

Über Media Power and Plurality

While policymakers in the world reiterate the importance of protecting voice diversity, traditional media conglomerates and new social media giants make their task increasingly challenging. This book assesses the current state of policy-making on media plurality and explores novel policy ideas for funding, regulatory and structural interventions.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781349506644
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 228
  • Veröffentlicht:
  • 1. Januar 2015
  • Ausgabe:
  • 12015
  • Abmessungen:
  • 215x139x12 mm.
  • Gewicht:
  • 308 g.
  Versandkostenfrei
  Sofort lieferbar

Beschreibung von Media Power and Plurality

While policymakers in the world reiterate the importance of protecting voice diversity, traditional media conglomerates and new social media giants make their task increasingly challenging. This book assesses the current state of policy-making on media plurality and explores novel policy ideas for funding, regulatory and structural interventions.

Kund*innenbewertungen von Media Power and Plurality



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Media Power and Plurality ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.