Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Modeling Dynamic Relations Among Marketing and Performance Metrics

Über Modeling Dynamic Relations Among Marketing and Performance Metrics

Marketing and performance data often include measures repeated over time. Time-series models are uniquely suited to capture the time dependence of both a criterion variable and predictor variables, and how they relate to each other over time. The objective of this book is to provide a foundation in these models.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781680834901
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 90
  • Veröffentlicht:
  • 5. Dezember 2018
  • Abmessungen:
  • 232x156x9 mm.
  • Gewicht:
  • 172 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Modeling Dynamic Relations Among Marketing and Performance Metrics

Marketing and performance data often include measures repeated over time. Time-series models are uniquely suited to capture the time dependence of both a criterion variable and predictor variables, and how they relate to each other over time. The objective of this book is to provide a foundation in these models.

Kund*innenbewertungen von Modeling Dynamic Relations Among Marketing and Performance Metrics



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Modeling Dynamic Relations Among Marketing and Performance Metrics ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.