Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Motherhoods, Markets and Consumption

- The Making of Mothers in Contemporary Western Cultures

Über Motherhoods, Markets and Consumption

This edited collection brings together a range of international studies to explore the role of markets and consumption in the making of mothers. Combining personal accounts from many mothers with different theoretical perspectives, this book examines how marketing and consumer culture constructs particular images of what mothers are, what they should care about and how they should behave.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781138206106
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 280
  • Veröffentlicht:
  • 4. August 2016
  • Abmessungen:
  • 252x158x20 mm.
  • Gewicht:
  • 424 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.

Beschreibung von Motherhoods, Markets and Consumption

This edited collection brings together a range of international studies to explore the role of markets and consumption in the making of mothers. Combining personal accounts from many mothers with different theoretical perspectives, this book examines how marketing and consumer culture constructs particular images of what mothers are, what they should care about and how they should behave.

Kund*innenbewertungen von Motherhoods, Markets and Consumption



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Motherhoods, Markets and Consumption ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.