Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Multi-Stakeholder Perspectives of the Tourism Experience

- Responses from the International Competence Network of Tourism Research and Education (ICNT)

Über Multi-Stakeholder Perspectives of the Tourism Experience

This volume provides a reflection for the reader to contemplate the various players involved in delivering and shaping the tourism experience. This book will be an invaluable reading for students, researchers, academics and members of the tourism industry who are looking for new ways of understanding and designing the tourist experience.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9783631746868
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 234
  • Veröffentlicht:
  • 31. August 2018
  • Ausgabe:
  • Abmessungen:
  • 210x150x12 mm.
  • Gewicht:
  • 314 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.
Verlängerte Rückgabefrist bis 31. Januar 2025
  •  

    Keine Lieferung vor Weihnachten möglich.
    Kaufen Sie jetzt und drucken Sie einen Gutschein aus

Beschreibung von Multi-Stakeholder Perspectives of the Tourism Experience

This volume provides a reflection for the reader to contemplate the various players involved in delivering and shaping the tourism experience. This book will be an invaluable reading for students, researchers, academics and members of the tourism industry who are looking for new ways of understanding and designing the tourist experience.

Kund*innenbewertungen von Multi-Stakeholder Perspectives of the Tourism Experience



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Multi-Stakeholder Perspectives of the Tourism Experience ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.