Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Multicultural Perspectives in Customer Behaviour

Über Multicultural Perspectives in Customer Behaviour

With globalisation taking centre stage in the business world and multiculturalism affecting markets and societies, there is a need to understand the ways that customers respond to the changing marketplace from both international and multicultural perspectives. This book was originally published as a special issue of the Journal of Marketing Management.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781138008922
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 184
  • Veröffentlicht:
  • 4. Juli 2014
  • Abmessungen:
  • 174x246x0 mm.
  • Gewicht:
  • 317 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.

Beschreibung von Multicultural Perspectives in Customer Behaviour

With globalisation taking centre stage in the business world and multiculturalism affecting markets and societies, there is a need to understand the ways that customers respond to the changing marketplace from both international and multicultural perspectives. This book was originally published as a special issue of the Journal of Marketing Management.

Kund*innenbewertungen von Multicultural Perspectives in Customer Behaviour



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Multicultural Perspectives in Customer Behaviour ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.