Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

New Consumer Culture in China

- The Flower Market and New Everyday Consumption

Über New Consumer Culture in China

This book looks at the recent emergence of "new ordinary consumption," in urban China and defines new ordinary consumption as a consumer practice in which people routinely integrate products and items, traditionally reserved for special occasions, into their daily lives, to accentuate their own well-being.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780367235178
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 116
  • Veröffentlicht:
  • 20. Juli 2021
  • Abmessungen:
  • 240x163x15 mm.
  • Gewicht:
  • 314 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.

Beschreibung von New Consumer Culture in China

This book looks at the recent emergence of "new ordinary consumption," in urban China and defines new ordinary consumption as a consumer practice in which people routinely integrate products and items, traditionally reserved for special occasions, into their daily lives, to accentuate their own well-being.

Kund*innenbewertungen von New Consumer Culture in China



Ähnliche Bücher finden
Das Buch New Consumer Culture in China ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.