Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

New Media and Visual Communication in Social Networks

von KIR
Über New Media and Visual Communication in Social Networks

Examines communication strategies in the context of social media and new digital media platforms and explores the effects of visual communication on social networks, visual identity, television, magazines, newspapers, and more. The book highlights a range of topics, including consumer behaviour, visual identity, and digital pollution.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781799810414
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 320
  • Veröffentlicht:
  • 30. August 2019
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von New Media and Visual Communication in Social Networks

Examines communication strategies in the context of social media and new digital media platforms and explores the effects of visual communication on social networks, visual identity, television, magazines, newspapers, and more. The book highlights a range of topics, including consumer behaviour, visual identity, and digital pollution.

Kund*innenbewertungen von New Media and Visual Communication in Social Networks



Ähnliche Bücher finden
Das Buch New Media and Visual Communication in Social Networks ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.