Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

New Media Campaigns and the Managed Citizen

Über New Media Campaigns and the Managed Citizen

Technological innovations can alter the organization of power in politics, and it is difficult to distinguish political systems from their communication technologies. This book explores how political organizations use new information technologies to construct public opinion, and analyzes what it means to be a citizen in a modern, representative democracy.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780521612272
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 288
  • Veröffentlicht:
  • 17. Oktober 2005
  • Abmessungen:
  • 153x230x16 mm.
  • Gewicht:
  • 393 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von New Media Campaigns and the Managed Citizen

Technological innovations can alter the organization of power in politics, and it is difficult to distinguish political systems from their communication technologies. This book explores how political organizations use new information technologies to construct public opinion, and analyzes what it means to be a citizen in a modern, representative democracy.

Kund*innenbewertungen von New Media Campaigns and the Managed Citizen



Ähnliche Bücher finden
Das Buch New Media Campaigns and the Managed Citizen ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.