Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Omni-Channel Retailing

- An Analysis of Channel Interdependencies, Integration Services and Specific Marketing Instruments

Über Omni-Channel Retailing

She shows that retailer should focus on the interdependencies between major purchase channels and emphasizes the need to identify supportive stimuli and cues, such as integration services and online- and omni-channel-specific marketing instruments, to support such transfers and improve behavioral outcomes at the retailer and channel level.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9783658347062
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 306
  • Veröffentlicht:
  • 17. August 2021
  • Ausgabe:
  • 12021
  • Abmessungen:
  • 148x210x0 mm.
  • Gewicht:
  • 435 g.
  Versandkostenfrei
  Sofort lieferbar
Verlängerte Rückgabefrist bis 31. Januar 2025

Beschreibung von Omni-Channel Retailing

She shows that retailer should focus on the interdependencies between major purchase channels and emphasizes the need to identify supportive stimuli and cues, such as integration services and online- and omni-channel-specific marketing instruments, to support such transfers and improve behavioral outcomes at the retailer and channel level.

Kund*innenbewertungen von Omni-Channel Retailing



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Omni-Channel Retailing ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.