Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Persistent Preferences in Market Place Choices

- Brand Loyalty, Choice Inertia, and Something in Between

Über Persistent Preferences in Market Place Choices

Focuses on the type of brand loyalty that is not deeply rooted in values, emotions, and intense person-brand relationships. While some view that loyalty cannot exist without strong emotional involvement and bonding, the author suggests a milder phenomenon - persistent preference - for the chosen brand and its attributes.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781680830521
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 102
  • Veröffentlicht:
  • 12. November 2015
  • Abmessungen:
  • 156x234x5 mm.
  • Gewicht:
  • 156 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Persistent Preferences in Market Place Choices

Focuses on the type of brand loyalty that is not deeply rooted in values, emotions, and intense person-brand relationships. While some view that loyalty cannot exist without strong emotional involvement and bonding, the author suggests a milder phenomenon - persistent preference - for the chosen brand and its attributes.

Kund*innenbewertungen von Persistent Preferences in Market Place Choices



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Persistent Preferences in Market Place Choices ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.