Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Personal Brand Creation in the Digital Age

- Theory, Research and Practice

Über Personal Brand Creation in the Digital Age

Presenting a scientific exploration of personal branding and digital communication, this ground-breaking book aims to fill a gap between theory and practice. Describing how social media can increase brand profiles online, it explains basic terms before investigating the cultural context for online personal branding.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9783319696966
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 185
  • Veröffentlicht:
  • 3. April 2018
  • Ausgabe:
  • 12018
  • Abmessungen:
  • 154x216x19 mm.
  • Gewicht:
  • 382 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.
Verlängerte Rückgabefrist bis 31. Januar 2025

Beschreibung von Personal Brand Creation in the Digital Age

Presenting a scientific exploration of personal branding and digital communication, this ground-breaking book aims to fill a gap between theory and practice. Describing how social media can increase brand profiles online, it explains basic terms before investigating the cultural context for online personal branding.

Kund*innenbewertungen von Personal Brand Creation in the Digital Age



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Personal Brand Creation in the Digital Age ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.